Smakowita z nowym logo i w odświeżonych, atrakcyjnych opakowaniach

Powrót

Margaryna Smakowita dostosowuje się do zmieniających się trendów i preferencji konsumenckich. Marka odświeżyła logo, szatę graficzną opakowań, a także przeprowadziła rebranding dwóch wariantów, wprowadzając nowe nazwy: Smakowita Vege Pajda i Smakowita z ziarnami. Dodatkowo Smakowita de Lux będzie od teraz produkowana w ekologicznym kubku, w którym aż o 30 % zmniejszona została zawartość plastiku.

Marka Smakowita podążając za nowymi, dynamicznie rozwijającymi się trendami w sektorze spożywczym dostosowuje swoją ofertę do zmieniającej się rzeczywistości i potrzeb klientów. Nowy pomysł na szatę graficzną marki to nie tylko efekt pracy najlepszych specjalistów m.in. z zakresu strategii, designu, brandingu, socjologii czy kulturoznawstwa, ale także współpracy z konsumentami, którzy uczestniczyli w procesie projektowania opakowań.

Nowoczesne opakowania zaprojektowane w stylu New Folk podkreślają wysoką jakość produktów marki, a atrakcyjne i wyraziste kody kolorystyczne są idealnie dopasowane do aktualnych potrzeb klientów. W trosce o środowisko, wariant premium – Smakowita de Lux, produkowany jest od teraz w nowym, ekologicznym kubku, w którym, dzięki papierowej etykiecie, zmniejszona została zawartość plastiku aż o 30%. Marka przeprowadziła także rebranding dwóch wariantów tłuszczów do smarowania: chętnie kupowany smalczyk roślinny Smakowita Pajda, to teraz Smakowita Vege Pajda, a Smakowita z ziarnami, to nowa nazwa Smakowitej 4 ziarna. Bez zmian pozostają gramatury wszystkich wariantów. Nowe opakowania trafiają na rynek już w sierpniu br.

ZT Kruszwica S.A., to największy w Polsce i jeden z największych w Europie przetwórców nasion oleistych i producentów olejów oraz tłuszczów roślinnych. W portfolio firmy znajdują się produkty doskonale wpisujące się w konsumencki trend poszukiwania naturalności w diecie, a także żywienia opartego wyłącznie o składniki pochodzenia roślinnego.